sobota, 26 grudnia 2015

Boże Narodzenie czas radości ?????

Miłe Czytelniczki i Mili Czytelnicy mojego bloga z różnych stron świata!
      Trochę to, co piszę poniżej,  może zasmucić niektórych, ale mimo wszystko PRZYJMIJCIE ODE MNIE NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE I NOWOROCZNE oby w nadchodzącym 2016 roku udało nam się w Polsce wróćić do normalności. Nadzieja umiera ostatnia :) Mimo, że Boże Narodzenie i Nowy Rok to czas zabawy, radości, przebaczenia i miłości jakoś w tym roku nie mam specjalnie ochoty ani na robienie wigilijnych i świątecznych potraw, ani na gości. jednak nie mogę rodziny porzucić i zaszyć się w pokoju przed ekranem komputera więc coś tam przygotowałam.... 
      Jedni już obchodzili święta (Chanuka) inni dopiero obchodzą Boże Narodzenie (katolicy) a jeszcze inni będą to święto dopiero obchodzili (prawosławni). Z każdym z Was obchodzę  te święta, przynajmniej sercem i myślami. Życzę Wam wszystkim a i sobie przy okazji, normalności , pokoju i spokoju bo nie ma nic cenniejszego jak miłość, przyjaźń i pokój. No jeszcze zdrowie oczywiście, szczególnie psychiczne, jak pokazują ostatnie wypadki w Polsce. Czasem myślę, że to ja zwariowałam, ale okazuje się, że na ulicach polskich miast a także w wielu miastach zagranicą jest więcej takich "wariatów" jak ja, co pozwala mi wierzyć, że walczę w słusznej sprawie i idę we właściwym kierunku. Dzielą nas różne rzeczy ale łączy jedno : walczymy razem z KODem o wolność i demokrację, którą niektórzy usiłują nam odebrać twierdząc, że to dla naszego dobra!
     Narazie okazuje się, że mój rząd, a właściwie "właściciel tego rządu", prezes sekty , bo nie można tego nazwać partią niestety, uważa tych, którzy nie zgadzają się na powrót stalinowskiego modelu PRL, za ludzi drugiego sortu, z genami zdrady (bo lepiej w UE nie przyznawać się, co z nami wyczyniają jakby tam sami nie widzieli tego bardzo dokładnie), jestem prawie członkiem gestapo a wogóle jesteśmy ja i cała moja rodzina odpowiedzialni za to, że Polska jest w ruinie i zgliszczach. Czegóż od nas wymagać jak mamy  uszkodzone mózgi ?????? Pozdrawiam wszystkich najserdeczniej jak potrafię bo lubię ludzi chyba.... że okazują się oszustami, draniami i kłąmcami działającymi podstępnie pod osłoną nocy jak obecnie nasi politycy (większość parlamentarna) na którą ja jednak nie głosowałam bo chyba by mi ręce uschły i odpadły! 
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz